Wednesday, November 22, 2006

 

LAST DAYS 19:50 15/10/90

TANGO...LIKE AN OLD TANGO...
I REMEMBER MY MEMORIES,
TIMES THAT WON´T COME BACK;
TANGO...LIKE A BLUE TANGO...
I TOAST TO THE ONES
THAT ARE NO LONGER HERE;
MY LIFE IS A SONG,
PITY FOR THE ONES
THAT DON´T KNOW HOW TO SING IT...
AND EVERYTIME I LEAVE,
I NEVER LOOK BACK,
EVERYTHING IS:
THOUGH, SMILES AND ADVICES,
BUT WHEN I´M NOT HERE,
I´D LIKE TO KNOW,
( I´D LIKE TO KNOW!)
WHO WILL CRY FOR ME?!
HOW MANY RED EYES WILL BE?!
HOW MANY DREAMS WILL DIE?!
NOW, PHRASES COME TO MY MIND:
“_DON´T GO!, DON´T LEAVE ME!
DON´T KNOW WHAT TO DO WITHOUT YOU!”
WORDS, WHERE DO THEY REACH?!
“_I CARE FOR YOU!, I NEED YOU...”
DAMNED LOVE,
MY HEART HESITATES...



Tango...como un viejo tango...
recuerdo los recuerdos,
tiempos que no volverán;
tango...como un triste tango,
Brindo por la gente que ya no esta;
mi vida es una canción,
lastima que algunos no la saben cantar...
Y siempre que me voy,
nunca miro hacia atrás,
por mas que todo sea:
consejos y sonrisas ( y algo mas )
Pero el día que ya no este aquí,
me gustaría saber ( me gustaría saber! )
Quién dará una lagrima por mi?!
Cuantos ojos rojos habrá?!
Cuantos sueños morirán?!
y ahora, vienen frases a mi mente, como:
“_No te vayas!, No me dejes!
No sé que hacer sin vos!”
Hasta donde llegan las palabras?!
“_Te quiero!, te necesito...”
Maldito amor,
duda mi corazón...

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?